Menu
Jouw winkelwagen

FAQ

De bevestiging wordt binnen 24 uur na aankoop naar uw e-mail verzonden.

Krijgt u geen bevestiging, schrijf dan naar info@deurhuizen.nl onder vermelding van:

- Naam - Achternaam - Datum waarop de bestelling is geplaatst.

*Controleer spamfolders voordat u contact opneemt

Als u geen informatie van ons ontvangt, kunt u deze opnieuw opvragen door te schrijven naar info@deurhuizen.nl.

Wijzen op:

- Naam

- Achternaam

- Besteldatum of bestelnummer.

1.)De trackingcode van PostNL is traceerbaar wanneer het pakket in België/Nederland aankomt.(Dit heeft geen invloed op de beloofde levertijd)


Het product is beschadigd - Na ontvangst en uitpakken van het product dient u dit direct te melden bij info@deurhuizen.nl met de volgende gegevens:

1. Uitleg (Model + hoeveel beschadigde producten)

2. Foto met de originele doos/envelop

3. Foto met de originele doos/envelop waarop de stickers van de afzender te zien zijn.

4. Foto van het beschadigde product.

5. Foto met noppenfolie of ander veiligheidsmateriaal dat de producten beschermt.

*Minimum aantal foto's 6

* Defect product zal worden terugbetaald.

- Verzend informatie: https://deurhuizen.nl/levering-informatie

- Levering duurt gemiddeld niet langer dan 6 werkdagen.

- Na aankoop sturen we een geschatte levertijd, maar deze kan soms +- 2 werkdagen afwijken.

BELANGRIJK!!!
- Het product kan binnen 14 dagen na aankoop geretourneerd worden.
- Wij vergoeden geen retourkosten.
- We dekken tot 80% van de totale aankoop: tot 20% wordt gedekt door onze verpakkings- en verzendkosten.

- Wij zijn niet verantwoordelijk voor het kiezen van het verkeerde artikel.

Instructies:
1.) Het formulier moet worden ingevuld: https://deurhuizen.nl/retourneren


Retouradres:

Voor- en achternaam* : Deur Huizen

Bedrijfsnaam: Deur Huizen B.V.

E-mail*: info@deurhuizen.nl

Mobiel nummer: 0645248639

Postcode *: 3131DR

Huisnummer * : 125

Vul trackingcode in:

- Geen spaties

- Controleer of u de juiste postcode heeft ingevoerd.

- Lukt het allebei niet, schrijf dan naar info@deurhuizen.nl of whatsapp.

Factuur vereist:

- Voor geregistreerde klanten is de factuur beschikbaar in de bestelgeschiedenis.

- Heeft u zich niet aangemeld, vraag dit dan schriftelijk aan via info@deurhuizen.nl of whatsap.

Alle producten zijn alleen verkrijgbaar in de online winkel.

Veel gestelde vragen